torsdag 27 oktober 2016

Stilig , elegant, ja en Saab EMS helt enkelt

Jag ska erkänna att jag är ingen Saabmänniska men jag kan uppskatta design, utseende ja själva tänket men som sagt jag är och förblir en Volvomänniska.

Men.......jag kan uppskatta V4:an, 99:an, 900:an som är snygga vagnar att vila ögonen på men det finns faktiskt en Saabmodell som jag till och med skulle kunna fundera på att äga trots att det är en 99:a i grunden.

Saab EMS som finns med i nya numret av Classic motor är en linjeskön närmast formidabelt stilig vagn som får en inbiten Volvomänniska som undertecknad att till och med inhandla tidningen bara för att njuta av läsning om detta exemplar och nöjet att beskåda en tidig EMS.

Just denna modell utstrålar elegans, stil och finess och har lite extra sting under huven så tummen upp för en utmärkt vagn trots att det är en Saab=)


 

1 kommentar:

Linda sa...

Fin som tusan, jag skulle nog kunna byta in Audin=)

Har precis kommit hem och ungarna är hos grannen, baddax för trött mamma! NICE=) Kram och ha det bra ikväll